Hoppning, hoppning och hoppning

Hej!! Vart lite ändringar på min dag. Först åt jag fruckost och klädde på mig ridkläderna

sen gick jag ut till kanninerna och gädde dom mat och fixade Benjamin. Och sen stälde

jag honom i transporten och då var jag på väg till delsbo. Jag skulle rida föt Uffe.

Det gick iaf jätte bra att hoppa. Men när jag hade ridit klart fanns det en plats i

storhästgruppen så då fick jag åka hem ta en macka och lasta Bacardi. När vi kom

dit red fortfarande några i en annan grupp så då gick jag och köpte godis:) Sen red

jag Bacardi och det gick också jätte bra. Sen när jag kom hem red jag Sammy och

jag villa hoppa på honom också och det gjorde jag. Han var super fin och det gick

skit bra. Men nu så är jag så trött så jag orkar inte vara med Simone:( Men men

det finns fler dagar. Så nu ska jag bara ta det lugnt. Ja det var min dag;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0